- marekfelt
- marekfelt
- 27
- 19 dub 2022 11:39
- marekfelt
- 27
- 19 dub 2022 11:39
Pokud se Vám po vyplnění uživatelského jména a hesla objeví chybová hláška viz. screenshot, prosím zkontrolujte nastavení detailu TED - přihlášení uživatele.
Zkontrolujte nastavení detailu TED - přihlášení uživatele.
1) Zda zadáváte správné uživatelské jméno a heslo, heslo zobrazíte zaškrtnutím volby "zobrazit"
2) Zda máte zaškrtnuté tlačítko "AD". Pokud ne, zaškrtněte jej.
3) Zda máte vybraného databázového poskytovatele "OraOLEDB.Oracle.1"
Pokud máte chybného databázového poskytovatele, stačí rozbalit seznam databázových poskytovatelů viz. screenshot, zvolit volbu "OraOLEDB.Oracle.1" a znovu se přihlásit.
Zkontrolujte nastavení detailu TED - přihlášení uživatele.
1) Zda zadáváte správné uživatelské jméno a heslo, heslo zobrazíte zaškrtnutím volby "zobrazit"
2) Zda máte zaškrtnuté tlačítko "AD". Pokud ne, zaškrtněte jej.
3) Zda máte vybraného databázového poskytovatele "OraOLEDB.Oracle.1"
Pokud máte chybného databázového poskytovatele, stačí rozbalit seznam databázových poskytovatelů viz. screenshot, zvolit volbu "OraOLEDB.Oracle.1" a znovu se přihlásit.
Pokud se Vám během přihlášení do aplikace TED objeví chyba viz. screenshot, zkuste přehrát soubor DB.INI dle níže uvedeného návodu.
1) Soubor DB.INI lze stáhnout pod odkazem \\srvOBIS-API01\instalace\TED, zadejte do příkazového řádku uvedený odkaz
2) Označte soubor DB.INI
3) Klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte variantu "Kopírovat"
4) Otevřte na svém PC "Tento počítač", otevřte složku C:\ a podsložku OBIS a TED (C:\OBIS\TED)
5) Klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte variantu "Vložit"
6) Objeví se detail "Nahradit nebo přeskočit soubory". Zvolte variantu "Nahradit soubor v cíli" a potvrďte dvojklikem levého tlačítka myši.
7) Zkuste se opětovně přihlásit do aplikace TED.
1) Soubor DB.INI lze stáhnout pod odkazem \\srvOBIS-API01\instalace\TED, zadejte do příkazového řádku uvedený odkaz
2) Označte soubor DB.INI
3) Klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte variantu "Kopírovat"
4) Otevřte na svém PC "Tento počítač", otevřte složku C:\ a podsložku OBIS a TED (C:\OBIS\TED)
5) Klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte variantu "Vložit"
6) Objeví se detail "Nahradit nebo přeskočit soubory". Zvolte variantu "Nahradit soubor v cíli" a potvrďte dvojklikem levého tlačítka myši.
7) Zkuste se opětovně přihlásit do aplikace TED.
Pokud se Vám během přihlášení do aplikace TED objeví chyba viz. screenshot, zkuste přehrát nebo nahrát soubor TED.EXE dle níže uvedeného návodu.
1) Soubor TED.EXE lze stáhnout pod odkazem \\srvOBIS-API01\instalace\TED, zadejte do příkazového řádku uvedený odkaz
2) Označte soubor TED.EXE
3) Klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte variantu "Kopírovat"
4) Otevřte na svém PC "Tento počítač", otevřte složku C:\ a podsložku OBIS a TED (C:\OBIS\TED)
5) Klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte variantu "Vložit"
6) Objeví-li se detail "Nahradit nebo přeskočit soubory". Zvolte variantu "Nahradit soubor v cíli" a potvrďte dvojklikem levého tlačítka myši.
7) Zkuste se opětovně přihlásit do aplikace TED.
1) Soubor TED.EXE lze stáhnout pod odkazem \\srvOBIS-API01\instalace\TED, zadejte do příkazového řádku uvedený odkaz
2) Označte soubor TED.EXE
3) Klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte variantu "Kopírovat"
4) Otevřte na svém PC "Tento počítač", otevřte složku C:\ a podsložku OBIS a TED (C:\OBIS\TED)
5) Klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte variantu "Vložit"
6) Objeví-li se detail "Nahradit nebo přeskočit soubory". Zvolte variantu "Nahradit soubor v cíli" a potvrďte dvojklikem levého tlačítka myši.
7) Zkuste se opětovně přihlásit do aplikace TED.