Řešení problémů při přihlášení do modulu TED

Informace, rady, řešení problémů při instalaci a spuštění jednotlivých modulů ISM OBIS nebo souvisejícího software
marekfelt
27
pinterest
19 dub 2022 11:39

Příspěvek od marekfelt »

Pokud se Vám po vyplnění uživatelského jména a hesla objeví chybová hláška viz. screenshot, prosím zkontrolujte nastavení detailu TED - přihlášení uživatele.

chyba_prihlaseni2.JPG
chyba_prihlaseni2.JPG (24.26 KiB) Zobrazeno 9485 x

Zkontrolujte nastavení detailu TED - přihlášení uživatele.
1) Zda zadáváte správné uživatelské jméno a heslo, heslo zobrazíte zaškrtnutím volby "zobrazit"
2) Zda máte zaškrtnuté tlačítko "AD". Pokud ne, zaškrtněte jej.
3) Zda máte vybraného databázového poskytovatele "OraOLEDB.Oracle.1"
prihlaseni_app.JPG
prihlaseni_app.JPG (46.48 KiB) Zobrazeno 9485 x
Pokud máte chybného databázového poskytovatele, stačí rozbalit seznam databázových poskytovatelů viz. screenshot, zvolit volbu "OraOLEDB.Oracle.1" a znovu se přihlásit.
prihlaseni_app1.JPG
prihlaseni_app1.JPG (47.47 KiB) Zobrazeno 9485 x

marekfelt
27
19 dub 2022 11:39

Příspěvek od marekfelt »

Pokud se Vám během přihlášení do aplikace TED objeví chyba viz. screenshot, zkuste přehrát soubor DB.INI dle níže uvedeného návodu.

chyba_prihlaseni.JPG
chyba_prihlaseni.JPG (23.53 KiB) Zobrazeno 9479 x

1) Soubor DB.INI lze stáhnout pod odkazem \\srvOBIS-API01\instalace\TED, zadejte do příkazového řádku uvedený odkaz
2) Označte soubor DB.INI
3) Klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte variantu "Kopírovat"

TEDDB1.JPG
TEDDB1.JPG (71.71 KiB) Zobrazeno 9477 x

4) Otevřte na svém PC "Tento počítač", otevřte složku C:\ a podsložku OBIS a TED (C:\OBIS\TED)
5) Klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte variantu "Vložit"
6) Objeví se detail "Nahradit nebo přeskočit soubory". Zvolte variantu "Nahradit soubor v cíli" a potvrďte dvojklikem levého tlačítka myši.
7) Zkuste se opětovně přihlásit do aplikace TED.

TEDDB2.JPG
TEDDB2.JPG (64.48 KiB) Zobrazeno 9477 x

marekfelt
27
19 dub 2022 11:39

Příspěvek od marekfelt »

Pokud se Vám během přihlášení do aplikace TED objeví chyba viz. screenshot, zkuste přehrát nebo nahrát soubor TED.EXE dle níže uvedeného návodu.


ted_exe.JPG
ted_exe.JPG (25.44 KiB) Zobrazeno 9468 x

1) Soubor TED.EXE lze stáhnout pod odkazem \\srvOBIS-API01\instalace\TED, zadejte do příkazového řádku uvedený odkaz
2) Označte soubor TED.EXE
3) Klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte variantu "Kopírovat"

TEDEXE1.JPG
TEDEXE1.JPG (68.08 KiB) Zobrazeno 9475 x

4) Otevřte na svém PC "Tento počítač", otevřte složku C:\ a podsložku OBIS a TED (C:\OBIS\TED)
5) Klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte variantu "Vložit"
6) Objeví-li se detail "Nahradit nebo přeskočit soubory". Zvolte variantu "Nahradit soubor v cíli" a potvrďte dvojklikem levého tlačítka myši.
7) Zkuste se opětovně přihlásit do aplikace TED.

TEDEXE2.JPG
TEDEXE2.JPG (64.34 KiB) Zobrazeno 9475 x

Odpovědět
cron